Saturday 6 June 2015

Yonkoma Pertama...


        Assalamualaikum.. Seperti dijanjikan 1 comic every week, komik yang aku post ni buat sendiri taw.  Ini merupakan komik yonkoma, kenapa yonkoma? Kebendenye yonkoma ni? Haa..yonkoma ni asal perkataan jepun yang bermaksud "four cell manga",or 4-koma for short. Aku bukan terer bahase jepun taw tapi terer google la...

 

       Aku buat komik mcm ni sebab senang dan tak banyak gune mase..(pemalas tol..). Aku just nak orang relax bace komik aku ni, tu je...

 

       K la cite pasal komik ape yang akan aku post tiap minggu ni?  Citenye simple, tentang seekor kucing yang bernama Tot dengan kehidupan sehariannya sebagai seekor kucin..  Tapi lain cikit sebab kucin ni seekoq 'Otaku'....Kalau hangpa nak taw lagi bace je yonkoma ni k....Ciauuw....

 

 

No comments:

Post a Comment